Driiiiiv bilder på oss! :D

Några snabba drivbilder på oss, hahah så ser vi ut.
Men nu ska vi gå och festa loss,






STRESSAD!

HEEEJ ALLIHOPA,
igåår så gick jag ut och träffade Patrik, Kim, Kenny, Oliver och Adis och bara h'lsade och så för det var länge sen man såg de, sen gick vi hem till Oumou och vi var hemma hos henne ett tag sen gick vi ut och träffade 2 killkompisar.
Sen var vi med dom hela natten till halv 1 sen gick vi hem till henne och lyssnade på musik.
Och idag har min syster tjej middag så hon fixar allt nu och det är ju Valborg så jag ska träffa massor med vänner på kvällen. så blir inte så mycket skrivande idag men nu måste jag fixa miig ha det underbart allihopa!

Miss you my angel!




”Leta aliens på jorden – inte i rymden”

Heej allihopa.
Kollade på aftonbladet och de skriver att aliens finns kanske på jorden osånt.
blev lite intresserad men ni kan alltid se för er själva här har ni texten:



Forskarna är ganska säkra på på att vi inte är ensamma i universum.

Men bevisen på det kan finnas närmare än du tror.

Den här veckan pågår en konferens i London: ”Att upptäcka utomjordiskt liv och konsekvenserna av det för vetenskap och samhälle”.

Flera av professorerna har framhållit att det är dags att vända sökarljuset mot jorden i stället för mot rymden.

– Vi måste ge upp tanken på att ET ska skicka oss ett anpassat meddelande – och inta en annan utgångspunkt, säger professor Paul Davies, fysiker vid Arizona University, till The Times.

''Skugguniversum''

Davies menar att det bästa sättet att bevisa utomjordiskt liv är att leta på jorden.

Han säger att forskarna måste börja söka efter ”konstiga” mikrober som kommer ifrån ett ”skugguniversum” i exempelvis öknar, saltvattenhaltiga insjöar och torra dalar i Antarktis – ställen där vanligt liv har svårt att existera.

Bevis på andra former av liv på vår jord – skulle enligt honom bevisa förekomsten av utomjordingar.

Professor Paul Davies är i prominent sällskap under konferensen vid Royal Scociety, Storbritanniens nationella vetenskapsakademi.

För det är inte ljusskygga konspirationsteoretiker och sci-fi-nördar som gästar eventet. I stället är det representanter från Nasa, European Space Agency och FN:s Kontoret för frågor beträffande yttre rymden, som tillsammans med forskare och experter från hela världen firar 50-årsjubileumet för Programmet för sökandet efter intelligent liv i rymden.

'' Glädje - inte rädsla ''

En av deltagarna är Felissa Wolfe-Simon, från United States Geological Survey, USA:s Geologiska Undersökning.

Hon undersöker för närvarande om arsenik som hittats på förorenade platser, som Mono Lake i Kalifornien, kan ge upphov till livsformer på samma sätt som våra livsformer använder sig av fosfor.

Men professor Colin Pillinger, som ledde Marslandningen med Beagle 2, är skeptisk.

– Jag föredrar att arbeta vetenskapligt – det där är sci-fi. Du måste vara galen om du letar efter arsenikbaserat liv.

Enligt honom är Mars det troligaste stället där människan kan upptäcka utomjordiskt liv.

'' Ser ut som människor ''

Konferensen kommer också att beröra hur människor kommer att reagera när en kontakt med intelligent utomjordiskt liv etableras.

– Det är lätt att föreställa sig ett omfattande psykogiskt sönderfall och socialt kaos. Men historiska prototyper, reaktioner på falska alarm och resultat av studier, tyder på att den förmodade reaktionen på en upptäckt av mikrovågsstrålning från ljusår bort, är liknöjdhet, eller kanske förtjusning, säger Albert Harirson, från University of California.

Enligt professor Simon Conway Morris vid Camebrigde University borde utomjordingar dessutom se ut som oss människor, med huvuden, lemmar och kroppar. I alla fall om de utvecklats genom samma biokemikalier som oss.

– I grund och botten är möjligheterna förvånandsvärt begränsade. Jag tror inte att en alien ser ut som oformlig klump. Om det finns aliens där ute så borde de ha utvecklats genom evolution precis som oss.

Det finns en annan hemsida på Engelska där det står om UFO och sånt,
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article857527.ece


If you dont live for something, then you'll die for nothing.

Heej allihopa.
Vaknade precis, Igår var jag ensaam hemma hela natten så det var ju inte så kul.
Och idag vaknade jag upp och så hör jag föräldrarna så aa bättre iallafall.
Men har kollat på olika bloggar och så har jag försökt skaffa Spotify, men alla namn jag försöker ta e upptagna..
aja ska nog gå och äta frukost och sånt sen ska jag hitta på något! :D


Slösa inte ditt liv på de som inte uppskattar din närhet.

Heej allihopa.
Har haft en lång dag, men har typ bara kollat på tv och sen duschat, sen har kom min systers kompis över så vi alla satt och åt mat tillsammans. Shewin hade lagat maten så det var skit gott,
Men nu ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt. Längtar tills jag blir frisk igen!!
Är fan trött på livet just nu, för är bara hemma när vädret är så underbart fint.
Vill bara blii frisk! Aja ska fortsätta och kolla på tv.
Ha det bästa allihopa! :D


Duscheeen snart!

Heej alla finaaaa!
Har bara sovit idag,
mår inte så bra, så de e ingen skola för mig.
Meen ska kolla på tv sen duscha och bara slappa,



Nu ska jag sova!! :D

Heej allihopa,
snackar med min underbara baby boo!
Han är så underbar asså, men snart ska jag sova.
Och innan det ska jag duscha.
SÅ.. SOOOV GOTT ALLA FINA!

YEAAAH FC BARCELONA!!

heej allihopa.
Har suttit och kollat på Champions League som går på kanal 3 mellan barca&Real madrid.
Yeeah Barca leder me 2-0 hahah yes.
Har alltid hejat på barca fyfaan vad glaad jag blir!
Barca vinner förfan. Ska fortsätta och kolla, Yeaaah BARCA! :D



Sommar känsla

Heej allihopa,
Har faktiskt fått sommar känslan nu,
för kolalde ut genom fönstret och ser att alla växter börja växa och allt,
speciellt träden framför balkongen, fan vad skönt.
Saknar sommaren så jävla mycket! längtar efter sommarlovet också,
vill bara gå ut och sola och bada faan, men allt har ju sin tid!


En spindel i mitt rum!!!

Heej allihopa!
Jag hade en spindel i mitt rum, fiiick panik.
Så min syster fick ta bort den från rummet,
hittade den för att jag skulle fixa sängen.
meen sen kom oumou och nu är jag ensam hemma med henne hihih! (:



Ingen skola för mig idag.

Heej allihopa,
Idag blev det ingen skola för mig eftersom jag inte kunde gå upp.
Jag hade skit ont i huvudet.
Men hur som helst, det är ju +16 grader och solen lyser så ska kanske sitta på balkongen och plugga,
det kommer blii skönt och plugga då.
skriver mer senare! 

Taack för alla söta kommentarer ni skriver till mig! Puss på er alla!

Heej allihopa.
Idag har jag bara kollat på tv, och sovit,
Vaknade för 2 timmar sen är fortfarande trött.
Så när jag väll vaknade började jag plugga och sen skickade jag det till min lärare.
Min dag har vart rätt så sjuk men ska bjuda på en video.
Juste ville bara säga nu när jag loggar in får jag massviss med gulliga kommentarer, taack så jätte mycket allihopa. skiit gulligt av er. Uppsaktar dom. 



Fler besökare?

Vill ni ha fler besökare på er hemsida?
Ni kan få 33 besökare på er hemsida helt gratis direkt ni blir medlem!
Allt ni behöver göra är att klicka på denna länk här under och sedan regristrera er:
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Rozalinda
Och du kan få ännu fler besökare genom att länka din kod till andra.
Så det är bara och passa på om ni vill ha fler besökare!

Plugg som gäller! :D

Heej allihopa,
Första dagen på skolan efter lovet igen,
Den var rätt så skum, men ändå nice med oumou!
Jag pluggade inte så mycket idag, snackade för det mesta. Vet inte varför men men,
Så det ända jag gjorde var typ och tänka på Picho för det mesta.
Så gjorde den här på väggen.



Valeria is sleepin over

Hej allihopa,
Valeria ska sova över idag så vi ska fixa allt senare,
Vi satt och snackade om precis allt, gullungen var ledsen så fick trösta henne.
Så nu ska jag och hon fixa allt och göra det iv har planerat och göra sen blir det sleep time for us.
Skööt om er alla läsare!

Massor med mys med Valeria!

Heej allihopa,
har vart med valeria vi har grillat idag med syrran och hennes kompis,
Sen kom oumou så vi bara var med varandra och dansade och sånt.
Sen så solade jag och Valeria, haha vi blev inte så bruna men aa det var ju skönt!
Meen tog tyvärr inga bilder skriver mera senare!


God morgon everybody!

Heej allihopa,
Det är galet nice väder ute,
Så jag ska ut och grilla snart, kanske tar bilder senare.
Så skriver mera senare!

Här har ni fakta om mig.

15  FAKTA

 

1. Har du ett par rosa string? -Ja
2. Vem var den senaste du pussade? - Picho älskling.
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Jag vet inte.
4. Gillar du någon nu? - Nej, Jag älskar Picho
5. Vad gjorde du inatt? - Kollat på skräckfilm med Oumou.
6. Och i förrgår natt? - Jag var med Picho.
7. Vad gör du innan du ska sova? - Jag kollar på tv, smsar och sitter vid datorn.
8. Kan du prata med din mamma om allt? - Ja.
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ehm.. Har inte tänkt på det faktiskt.
10. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Jag hade blivit överlycklig.
11. Choklad eller glass? - Choklad.
12. Push-up eller T-shirt bh? - T-shirt bh.
13. String eller hipsters? - Det beror på.
14. klackskor eller gymnastikskor? - Det beror på, klackskor tror jag.
15. Kjol/klänning eller jeans? - Klänning.

 

 


TIO SAKER OM DITT LIV

 

 

1. Har du någonsin varit kär? - Ja, är det just nu.
2. Tror du på kärlek? - Ja, jag har hittar min rätta.
3. Har du gjort något verkligen ångrar? - Ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja,
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Kär och kär, Nja inte direkt.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja,
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Det beror på vem det är.
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - Ja.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ehm.. Ja faktikst ibland.
TIO HAR DU NÅGONSIN
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Ja.
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? - Aa det har hänt ..
3. Har du någonsin gjort något du ångrar? - Ja.
4. Har du någonsin hoppat bungy jump? - Nej, men vill testa.
5. Har du någonsin varit med i en olycka? - Ja.
6. Har du någonsin ätit en hel tårta? - Nej.
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Haha JA.
8. Har du någonsin gått på bio ensam? - Nej, vill heller inte göra det.
9. Har du någonsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ehm.. what.. ?
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? - Ja, det har hänt.

 

 

KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? - Ja, som fan.
3. Är du fundersam? - Ja.
4. Är du uttråkad? - Ja, Picho är inte här så jag är jävligt uttråkad.
5. Är du tysk? - Nej? ''/

 

 

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? - 00.31
2. Namn? - Rojin Reza.
3. Vart bor du? - Sverige, Stockholm.
4. Hur många barn vill du ha? - Minst 2.
5. Vill du gifta dig? - Ja.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar spaghettin.
7. Har du ätit sushi? - Ja, det var ganska gott.
8. Favoritgodis? - Choklad.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3 olika.

 

 

SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - Ja, lite längre faktiskt.
2. Skulle du vilja väga mer? - Njaa.
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Nej.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej.

 

 

KAN
1. Kan du röra på öronen? - Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Jupp, upp till 110%.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nja, inte direkt.
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Ja, självklart kan jag det.
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja, har funderat på att göra det faktiskt.
9. Gillar du klubbor? - Ja.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - hmm.. Kanske.

 

 


HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, det har hänt.
2. Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - Ja.
3. Har du syskon? - 2 äldre systrar.
4. Har du ljugit på någon fråga? - Nej.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det tror jag de har.
6. Har du varit full den här månaden? - Nja, inte direkt full, full.
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Nej.
10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? Nej.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Ja, det har hänt en gång.

 

 

VEM
1. Vem älskar du? - Familjen, Pojkvännen, och mina närmaste vänner.
2. Vem kan du berätta allt för? - Familjen, Pojkvännen och Oumou.

 


Home from skarpnäck,

Heej allihopa,
Gick ju ut, så åkte till skarpnäck, gick prata med Picho en stund innan.
Sen så ii bussen när han skulle på flygplanet så kunde jag inte hålla mig,
så träffade Oumou som alltid finns för mig när jag behöver någon axel och gråta på.
Skiit gullig, tack hjärtat. Sen träffade vi Kaddy, Tidanke, Veronica, Yasmin och några killkompisar till dom som jag inte kände, så där var jag.. Försökte tänka posetivt.
Aja finns inget jag kan göra just nu än att ha tålamod igen.


Svar på Fridas kommentar,

Svar: Aa, jag hatar det jag med. Men njut av varje sekund med Amin nu, Kram på dig med gumman.

Har inte lust och skriva så bilderna förklarar min dag! :(

Är så jävla ledsen att han åker nu ..
Så bilderna får förklara min dag, för nu ska jag ut och göra något .. :(


Gråt i halsen.

Heej allihopa,
Sitter här på sängen och pratar med Picho älskling i telefon,
som är på väg hem till England. Det var skit mysigt och vara med han idag,
vi åkte till en strand och bara mysade vid solen, det var +19 grader så vi satt på stranden.
Hahah sen åkte vi till Mcdonalds för första gången och åt där,
det kändes konstigt men ändå roligt för han sa så mycket gulligt till mig haha gulleplut.
Men nu ska han åka och jag har gråtit så in i helvetet, för ska inte träffa han på 2månader.
Men ändå det är värt och vänta så länge det är han jag väntar på.
Bilder kommer upp lite senare på dagen. 

Trööööööööööööött!

God morgon allihopa!
Har ni sovit gott?
Det har iaf inte jag gjort. Har blivit väckt minst hundra gånger av olika saker.
Men hur som helst just nu ligger jag i sängen och jag skriver.
Är galet trött, men jag ska upp nu och träffa Picho, det är han sista dag idag.
Så vi ska träffas tidigt och vara med varandra så länge vi kan!
Men nu ska jag fan ta mig upp från sängen och jag skriver mer senare! ;)


Var verkligen tvungen och lägga upp denna video, det påminner mig om en person, hahah tider.




En vanlig dag för mig och Oumoulita!

Heej allihopa,
Vi satt och väntade på bussen haha så vi hade ögt musik för vi fick vänta på bussen i 30minuter bokstavligen.
Så vi hade lite kul för oss själva och ibland kom det folk som joynade med,
Hahah men här har ni videon på henne, för nu ska jag och hon gå ut snart!


I'm back again!

Heelluu,
imorgon åker picho hem, det kommer vara ganska svårt men men .. hursom helst så blir det mer bloggade för mig.
Har inte haft tid eftersom jag mest har tillbringat tiden med älskling picho och med massa kompisar,
så lovet har vart perfekt för mig. Jag är verkligen nöjd med lovet.
Nu harj ag fixat mej och har rätt så tråkig för oumou ska komma över men hon är så seg så jag tog massa driv bilder på mig så det är bara och njuta!
Skriver mer ikväll tror jag..




Bloggpaus!

Tjena allihopa,
Ska ha nu när det är lov, ska tillbrinag tiden med syrran som äntligen kommer från london och Picho my boo och kompisar, så det kommer vara lite mindre bloggade, för jag kommer inte ha tid och upptadera så mycket.
Men skriver självklart mer efter allt.
mwaaah på er alla så länge! :D



drriv bild hahah!

Den gulligaste Mariama!

Kolla bjuder på denna underbara mariama,
skiit gullig eller hur ?


Underbaraste Picho

Heej allihopa, har vart med picho idag ett tag,
för träffade inte han igår, asså gud jag mår inte så bra.
Jag har ont i halsen och jag har feber.. :(
så typiskt att det ska hända mig,
meen hoppas jag bliir frisk snart. Men nu ska jag kolla på Hellboy 2 så går på kanal 6

Omarion ska komma till stockholm!

Heej allihopa, kolla på denna video.
Omarion kommer till Stockholm hihihi skit gulligt när han ska läsa svejavägen hahahha.


Dagens oturs barn idag!

Heej allihopa,
Dagen har bara vart dålig för mej,
Min underbara älskade mamma hamnade på sjukhus så det blev lite katasrof,
men hon är äntligen hemma, och jag tackar gud för en sånn underbar pojkvän jag har fått som står vid min sida ii vått och torrt.
Utan han skulle jag inte klara mig.
Så har haft en LÅNG dag idag asså, hoppas verkligen att jag kan träffa min underbara baby imorgon.
Ska lägga mig nu och jag hoppas på att allt bliir bättre imorgon.

Otuuur ..

Heej söötnosar!
Igåår så kunde jag inte skriva så mycket eftersom jag kom hem runt 00.00
men hur som helst, jag träffade picho han kom och mötte upp mig runt 18.00, sen åkte vi till årsta,
iiih han tog mej till ett ställe sen gick vi typ någonstans och sen var vi vid en restaurang.
så jävla sööt, han beställde mat och allt sen åkte vi till han och han överraskade mig verkligen.
Asså guud alla gjorde det så lyckad men speciellt Picho! Taack för allt booo!!
Idag så har jag vart hemma, har fått min vecka .. :(.
Vet inte hur dagen bliir just nu, meen hoppas det bliir lyckad, nu ska jag gå upp och käkaa frukost sen ska jag bara ta det lugnt.
Old picture.


It'z my birthday!

heej igen!
Nu ska jag fixa mig och sen ska jag ut och träffa Picho,
och ha det underbart med han.
kommer skriva mer ikväll,

Världens underbaraste pojkvän&kompisar.

Heej allihopa,
fyller ååår idag så Shewin&Picho och Oumou hade planerat någoon överassking till mig från igår.
så jag vaknade tidiigt och gick in i duschen så kommer jag ut ur duschen med handduk och morgonrock på mig och så ser jag Picho, Oumou, Shewin och mamma stå där med 2tårtor och så börja dom sjunga för mig.
Det första jag gjorde va att sprinag in i toan och gömma mig, shit asså så jävla gulliga. iiih älskar er otroligt mycket.
Senare i skolan kom skit många och gratta mig, skit söta. Sen kom Rahand med en T-shirt han hade köpt till mig och godis skit sööt, och så fick man pengar av Shiva och en muffins med ett litet ljus på av Nefel&Lisel och Daniella så sen sjöng allihopa för miig så sööta. Har fått så mycket, har verkligen bliviit överraskad av de gulliagste, sen så åt jag och oumou på en restaurang bara för att det är min födelsedag, och så ringde massa kompisar så söta!
I looove you alll thaaaank you all Pusssar på er alla sötisar!
Restaurangen:


'' - om något skulle hända dig, skulle jag få sår i hjärtat. :( ''

Hejj allihopa.
idag så var skolan nice, Hamid fyller år idag så köpte en tårta och ljus sen så sjöng vi till han,
hiihih visst är jag gullig?
Senare så var jag med oumou sen duschade jag och träffade oumou&Picho,
Sen taggade Oumou så jag och Picho åkte hem till han och mysade,
Nu är jag hemma.
Juste ja, Min underbara bästa killkompis skrev dethär till mig nyss,
'' Om något skulle hända dig, skulle jag få sår i hjärtat! :( '' så jävla sööt.
iiih det fick miig och känna mig speciell! (A)
Men nu ska jag äta snabbt och snacka med oumou i telefon sen ska jag platta håret, OM jag orkar.


Fräääsch

Heeellooooooow guys!
haaar duschat nu och pluggat lite grann.
Ehm snart jag lägga mig men först ska jag plugga lite mer.
Har rätt så tråkigt just nu, så det är bara och fortsätta och tråka med plugget.
Skriver mer imorgon, så säger godnatt redan nu,

Pichuu in sweden!

Heej allihopa,
Har inte kunnat blogga igår för jag träffade picho,
det var skit roligt, hihi finally är han här igen.
Sen så sov jag hos Oumou, och idag var jag och Picho hos hans bror,
haha vi satt bara och mysade, det var galet mysigt.
sen så skjutsade hans morbror oss till farsta centrum så det var nice.
Juste ja, GULLUNGEN gav mig CONVERSE skoor,
röda iiiiiiih gulligaste bebisen han gav mej även godis från England iih så sööt.
Love you the most, och nu har jag fått hans fina kofta så hahha nu har jag något som luktar honom.
Meen nu ska jag plugga inför provet till imorgon.


Hemma fest hemma hos mig!

Heej allihopa,
Som sagt vi hade hemma fest här hemma,
Det var galet asså (:
Skiit nice asså, är glad för att det var min hemma fest hahahha! x]
Ajaa hahah sitter med oumou helt döda, medans resten är i köket asså tjockisarna som ska sova här,
HAHAH gamar in sig mat asså. Tyvärr så klantade jag till det med kameran, så det blev inga bilder men det blev några videos, (:
Hahah på ena ser man inte Bakal men huvudsaken är att ni hör han rappa, han är från London, East London.
DET HÄR ÄR VAD JAG KALLAR RAPP!
Vi börjar med Lapdance!

Nu är det rapp som gäller!

Part 2


Itz time to party!

Hellooow guys,
Snart gäller det,
ensamma hemma nu , Skkaaaa ha galet kuul,
skirver mer ikväll,

Duschen soon.

Heej allihopa,
Idag blir det kul hoppas jag, jag och min syster har planerat massa,
men ni får inte veta något än utan ni får veta allt senare ikväll eller imorgon.
Men snart ska jag gå och duscha och börja fixa mig,
och imorrn kommer bebisen, längtar,
skriver mera senare, ska kolla klart på Jerry Springer sen ska jag duscha,


Föör alla hund älskare,

Heej allihopa,
Seriöst för alla hund älskare, om ni ser detta så är det konstigt om ni inte tycker att det här är gulligt.
så jävla gullig, Kolla SERIÖST man bliir käär i dom!


Navel percing &Tung percing

Heej allihopa,
funderat på att göra navelpercing plus håll i tungan,
någon utav dom eller båda 2,
Såg min underbara kompis ta håll för någon dag sen så det har blivit skit fint,
så tror nog jag ska göra, men är inte så säker. Får se vad jag bestämmer för senare!


HOME HOME HOME,

HELLLUUUW ALLIHOPA, DAGEN HAR VART PERFECT!!
har vart i skolan , där så var vi med Rahand, och sen så gjorde vi låtar igen,
hihihi den här gången lyckades jag! Sen så körde jag och oumou Kung Fu,
hahaha sjukt, men efter så vart jag hemma sen träffade jag Valeria,
vi har planerat så mycket inför nästa veckan, längtar, hoppas det bara bliir uppfylld.
Meen nu ska jag fortsätta snacka med min älskling PICHUU! 


''Min stora kärlek,''

Heej bloggen, har pluggat ihjäl mig idag, sen så har jag duschat och så,
nu kollar jag på en film som går på kanal 6 och den heter '' min stora kärlek '',
Hahah den är verkligen skit rolig,
ska fortsätta och kolla på den,


He's my only one, and my everything! ;)

Heej allhopa,
har pluggat lite idag och ska fortsätta snart igen,
Men såg en ny muusik video på Jason Derülo och den gillar jag faktiskt,
så bjuder på denna nu! ;)


Chulululu

Tjena allihopa,
som ni kanske märker så har jag galet tråkigt.
Min syster gick ut för ett tag sen så innan så noppade hon mig och sminkade mig.
Fint va?
hon är sjukt duktig på att sminka. Men nu ska jag faktiskt gå och plugga!

tråkig har man ibland!



Bjuder på bilder på mig, När jag har tråkigt asså!




sorry för igår,

Hej, aså somnade igår så förlåt,
men mamma fyllde år igrå så vi firade henne och så,
vi gav henne present kort till spa dag så får hon ta med sig någon också,
så det var ju kul, hann ta några bilder på tårtan och så,
såå njuuuut.
Juste igår var det min&Pichos 1års dag så aa , REKORD! :D
Men nu ska jag fortsätta och kolla på tv sen blir det plugg, och imorgon har jag ju studiedag så då ska jag passa på och plugga! 




Hemma hos mig med kevin,

Heej allihopa,
skolan har varthelt okej. så aah,
sitter här med kevin just nu vi ska snart gå och äta,
så det var typ allt jag hade och skriva just nu,

Jag var bara tvungen älskling, ;)




I'm in looove with the bestest, my only one, I JUST NEED U, no one else,

Heej allihopa,
snackar med min bästate älskling på telefon, Han är världens underbaraste jag lovar,
det blir 1år om några timmar för då blir klockan 00.00 och då är det 4april!
Vår 1års dag, iiiih fattar inte att tiden har gått så jävla fort,
vi har både haft dåliga och underbara stunder, men när man är med dig så har vi minnen som knäcker precis allt, jag lovar man har alltid precis alltid kul med underbara diig, du är verkligen mitt allt.
Det är bara dig jag vill ha, och kommer ha, jag lovar finns ingen som är så underbar som dej.
du tänker alltid på mig och mitt bästa, så jävla underbar. Du ljuger aldrig och ställer alltid upp för mig,
Och vettu vad älskling? Jag skiter ii alla hatare, de får hata hur mycket de vill, Det kommer inte få mig och sluta älska deej, Tack för alla stunder. Loooove you to much baby booo!
My only one!


Sundaaaay

Heej allihopa, gick ut runt 9 igår så träffade oumo0u sen åkte vi hem till henne till oumous mormor, skit mysigt, hon är verkligen skiit gullig, så aah gårdagen var verkligen lyckad, och idag handlade jag med mamma och pappa och så oumou så klart, men asså just nu har jag huvudvärk för jag och oumou satt uppe hela natten och typ dansade och snackade typ om allt möjligt, men jag KANSKE skriver mer senare! 

galet gammal bild!


Today is the day!

Heej aliihopa,
toog inte så många bilder igår, det var mer chill hos hennes baby boy,
så det var itne fest och fest, men aah idag ska jag bara ta der lilla lugnan,
snart ska jag ut och träffa oumou ska först fixa mig och sen så aa bara ta det lugnt,
Imorgon är det ju söndag så det betyder 2dagar kvar till mammas födelsedag och 2dagar kvar till min och Pichos 1årsdag! Iloveyou guys so much! Hursomhelst igår så kom jag hem skit sent så hann inte skriva så mycket för typ somnade 30min efter. Har inte så mycket mer och skriva om, soo.. kanske skriver mer senare!

Oumous baby boy!

Heej allihopa, hade bara 2lektioner idag,
så det var chill senare så träffade vi oumous babyboy, han är verkligen kopia av Ushur men hur som helst
han hade med sig en hund,
en skit gullig en, så vi prommenerade med hunden och så, sen gick vi hem till hans kompis,
som jobbade så det var galet mysigt, skit fin lägenhet så vi var där snackade och tog det lugnt ii hökarängen,
Men nu ska jag ladda ner musik på mobilen, sen platta håret fixam ig byta om sen är det party med dom idag,
han fyller år så han har fest så vi ska dit kanske, men det blir jag& Oumou, Veronica, Jasmin och någon till.
Skriver mer senare ich så ska jag ta massviss med bilder om jag går dit, ;)

RSS 2.0