Gäster snart,

Heej allihopa,
Skoldagen har vart lugn, fast det tråkiga var/är att jag hade huvudvärk hela dagen och ont i halsen, håller verkligen på att bli sjuk. Usch asså. Men vädret har däremot vart perfect, + 23 grader. WHOOOOW.
Nu kallar jag det sommar, hur som helst. Idag så kommer det gäster hem till oss så har hjälp mamma med massa saker och så kollade jag kläder på nätet som jag skulle beställa till min underbara Picho, så det går ju bra än så länge.
Juste jaa och så pratade med min barndomsvän Tiffa, och vi planerade massor för hon ska ju komma till stockholm nästa vecka på onsdag så vi ska träffas och hon ska kanske komma till min skolavslutning sen ska vi åkta till Gröna Lund direkt, och efter det så åker jag till England yeii, asså ser verkligen fram emot dehär.
Men hur som helst ska fortsätta ladda ner musik till min mobil eftersom jag har tröttnat på alla jag har just nu.
Skriver kanske mer ikväll! 

Hittade en sjukt gullig bild på henne som jag bjuder på.


Bilder från fredags!




i can see you're sad, even when you smile, even when you laugh, i can see it in your eyes, deep inside you want to cry.

Heej allihopa,
Idag har jag bara tagit det lugnt,
Det har vart en sjukt skön dag så aa,
fick veta lite om min betyg, så de är jag skit nöjd med.
Men ska nog vila ett tag skriver mer senare, eller kanske.




Home from the fun,

heej allihopa!
Är hemma igen,
Igår så åkte jag och min syster till hennes kompis i skarpnäck runt 19.30 och så tog vi lite foton och sånt.
Sen runt 21.00 träffade jag Veronica, Oumou,Sada och Jasmin sen sprang jag hem till min syster kompis och hämtade lite drickor där jag träffade på några, och sen åkte vi till afrikanska festen så där fick man see folk och snacka med nya och allt, haha det var verkligen kul sen runt 05.00 så sa Oumous mamma att vi skulle ta hem hennes syskon så tog vi hem Oumous syskon och de. Så på vägen hem var det skit kul och det hände massa.
sen runt 06.30 så snackade jag med bebisen  ett tag, Men nu ska jag och oumou ha kul så skriver mer ikväll! 

2 VECKOR KVAR SEN GÄLLER DET OUMOU!



Snabb inlägg!

Nu ska jag dra ut på fest och skriver mer imorgon tror jag.
Ehm .. aa puss på er alla! :D 



Lite bilder på idag efter skolan! :D









här har ni lite bilder som jag tog idag i skolan och idag utanför skolan, Resten kommer imorgon eller någor tror jag.


Hoome from everything

Heej alla,
Äntligen hemma från festen, det var en familje grejj,
först var det helt DÖTT sen fick vi äta och så, sen tog de bort alla stolar så det blev värsta musiken och dans och allt möjligt. Det var super kul efter. Men nu är jag hemma, vi gick rrätt så tidigt för en sak,
meen nu är jag dööd just nu så¨ska vila tror jag så ska försöka ladda ner alla bilder imorgon eller ikväll för min syster har system kameran så det finns itne så mycket och göra. Men bilder kommer jag lovar.
Plus måste fvila ut mig för imorgon ska jag på en afrikansk fest som pågår hela natten lång så då måste jag vara pigg och glaaad. Jag KANSKE laddar upp några bilder jag tog ii skolan idag hehe, :D 

Rozalinda - Don't leave if you know that the bitch is still there,


Någon muslimsk skola i stan?

Heej allihopa,
Idag så satt jag från 12.30 till klockan 18.30 i skolan,
och höll på med min älskade babys t-shirt. Han ville så gärna ha en så jag gjorde mitt bästa.
Bleev sjukt nöjd faktiskt.
Men nu ska jag fixa en madrass till vardagsrummet och sånt för idag vill jag sova i vardagsrummet,
och imorgon ska vi till någon muslimsk skola med klassen för något som ligger typ mitt i stan.
Men får see hur der bliir imorgon.
Hahah det är fredag så jag kommer gå på fest också ju.
Så det bliir sjukt najs. Men nu ska jag bara ta det lilla lugnan.




My one design on my one dress that i made by my self, * Proud *

Heej alla,
Innan jag ska gå och lägga mig så vill jag visa min klänning som jag blev klar med.
Här har ni den, bilden är inte så bra men gjorde den helst själv.
Är super NÖJD!



I'll never ever leave you, cause you're the only one for me.

Tjena allihopa,
Valeria kom över idag så det var ju kul för vi kollade på Scary Movie 3, skit gammal men det var ändå skit kul och kolla med henne.
och så snackade jag med Picho min älskling och då snackade vi om EXAKT allt,
Ville verkligen att han skulle komma nu på fredag och stanna här i en vecka fast han får ju inte så det är ju okej ska ändå träffa han snart.
jaa, jaa men nu ska jag ta och kolla på film och tänka lite på vad jag ska göra till min baby då.
soo. Godnight everybody!



'' I LÖÖÖÖVE YOU BBE ! ''

HELLOW ALLA GOA OCH BLÖTA!!
Hahah koom hem nyss från skolan,
stannade extra länge för att jag skulle kunna göra klart min klänning och så hann jag göra en liten gullig kudde också, ni kanske får bilderna på de idag.
Juste jaa, Askmolnet är ju här ii sverige nu så det är ju synd att man inte kan resa, tur att jag reser om ungefär 2veckor. Ja, jag räknar dagarna för att jag verkligen ser framemot denhär resan.
Juste ja, det ösregnar ute. bleev sjukt blöt påväg hem fast än det bara tar en minut och gå.
Ajaa, jag har tråkigt vet inte vad jag ska skriva om just.
Ska nog byta om till mjukisar och en tjocktröja och sitta framför tvn och bara mysa för mig själv heh.
Skriver kanske mer senare om jag inte somnar igen eftersom jag är trött.

Very old picture on Lisa on the left and me on the right.







Jag älskar att sova!

Heej allihopa.
Skrev tyvärr inga inlägg igår för att jag somnade runt 19.30 eller något sånt.
Var faktiskt skit trött och jag vaknade inte heller förens nu.
Så jag antar att jag kommer vara pigg idag.
Men hur som helst, nu ska jag börja fixa mig sen ska jag ta bussen till skolan.
Soo.. vi hörs senare!

Summer is all i need right now.

[ döda för låten ]


hemma från fotbolls träningen!

Heej allihopa,
Idag så höll jag på med en klänning i skolan som jag nästan är klar med.
Men det ända som fattas e dragkedja, silver kedja och ett band sen hoppas jaag att jag blir klar imorgon.
Sen så fick jag mina shorts som jag beställde. Guud så fina de är, jag är verkligen super nöjd.
Juste ja man fick också bubbelroom tidning där Kenza bloggaren är med på.
Hahah men hur som helst vi kom hem från skolan och så åt vi och lyssnade på musik och så.
Sen klockan 16.45 började vå tränningen så det var kul i slutet körde vi match hahah.
Det var faktikst sjukt kul fast än vi förlorade.
Men men nu ska jag fan ta och duscha sen ska jag bara ta det lugnt tror jag.
Skriver mer senare! 

You'll never know, If you never try. - Rozalinda Reza.



Let's talk about my clothes. ;D

Heej allihopa.
Just nu sitter jag med Oumou vi kom precis hem från skolan,
Vi har ju slöjdvecka hela veckan så jag hann och göra ett par shorts.
egentligen så skulle jag göra struprör byxor men Oumou hann förstöra dom hahah -.-

Baksidan på shortsen jag har gjort:


Sidan:


Och sist men inte minst framsidan:


Blev faktiskt GANSKA nöjd med dom.
Men idag blir det nog inte mer bloggande eftersom jag ska sova hos Oumou inatt.
Meen skriver så fort jag har chansen iaf.
Höörs imorgon allihopa!


Såraad av den man älskar mest, är som att få ett kniv i hjärtat!

Heej har inte lust och skriva.
Min dag var sköön förutom nu när det hände en sak..



Happy birthday to Valerita!

Heej allihopa.
Är hos Valera just nu. Vi ska börja fixa saker och så.
Sen ska jag träffa Oumou också.
Ehmm.. hon fick en väska och ett hasband av mig. Soo.. Nu ska jag ha kul meed lilla älsklingen.
här har ni bilder på oss då som vi tog nyligen.






Han har gjort min dag!

Heej allihopa,
Vaknade runt 11.30 sen så ringde min baby och han har gjort min dag!
Asså gud, och så fyller Valeria år idag så jag är bjuden på hennes fest så jag nog dit.
Men nu ska jag äta frukost och kolla på Tv.



I'm finally home,

Heej allihopa,
Gick ut med min syster idag, hon köpte vattenpipa smak och kol till mig.
Sen så träffade jag Tove och var med henne ett tag, vi snackade om massa och runt 23.00 kom Oumou och vi åkte till Farsta strand där jag och Oumou tog pendeln mot Oumou.
Det hände så mycket asså..
Men men sen var jag hos de typ från 23.30-00.40.
Och nu är jag hemma. Ska nog be min baby ringa om han kan.
Annars lägger jag mig, Soov gott alla underbara mwaah! 



When i'm with you boo boo, it feels like i'm in heaven.

Om det är någon jag ska dö för så är det dig jag dör för hjärtat.
Allt man får höra hela tiden, får mig bara och inse hur mycket jag älskar dig.
Du är min värld hjärtat, så om jag förlorar dig går min värld under helt enkelt, taack för allt du gör!
Vill bara att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket.
Kommmer inte byta ut dig mot någon för ingen EXAKT ingen kan ta din plats ifrån dig.

Finns ingen människa som är så underbar som dig hjärtat!


You'll never know what you got, before you lose it. That's why you should think before you start to do something.

Heej allihopa,
Just nu sitter jag och kollar på '' A chrismas Carol '' som går på tv1000 family.
Hehe. Men igår skulle Oumou sova över fast det vart ändrade planer ..
Koom hem runt 03.05 något sen snackade jag med Picho i telefon och vi pratade om ganska mycket.
Det var skönt och prata med han, sen ringde han mig när jag vaknade.
Skiit gullig, han gjorde min dag asså.
Meen idag vet inte jag vad jag ska göra, har mycket och välja på faktiskt. Men får se vad jag bestämmer mig för att göra. Juste ja, jag har beställt ett par short från bubbelroom och ett par ballerina skor från skopunkten.
Häär har ni bilderna.

de här shortsen kostar 199kronor.
Serious Sally Burford Denim Shorts Denim på Bubbleroom.se

här har ni baksidan också:
Serious Sally Burford Denim Shorts Denim på Bubbleroom.se

Och så finns det de här ballerina skorna jag beställde för 199kronor:


Snart ska vi ut då, (:

Heej allihopa,
Nu är jag och Oumou hemma så vi har ätit och allt,
nu ska vi bara fixa oss sen ska vi ut.
Såhär ser vi ut just nu!





Tiime to get out of the house!

Heej allihopa,
Nu e de dags för mig ochgå ut,
Har fixat mig med mitt hår vägrar va som jag vill att den ska vara -.-
Är besviken, men hur som helst. Nu ska jag träffa några, sen ska jag bara ha det kul hoppas jag.
Skriver mer ikväll, mwaaah! :-*

Hahah är kissnödig asså så det fick mig och tänka på den här bilden jag tog ute när jag var med Oumou för ett tag sen, Hahah minnen. :D 


Time to geet ready for tonight.

Heej allihopa,
vill bara skriva att jag snackade med Frida igår på telefon, skiit gullig tjej.
Meen hursom helst idag hade vi hemkunskap, sen slutade vi. Sen jobbade jag och Oumou så vi tog ut alla pengar vi tjänade idag.
Det var ganska skönt ehm. Har faktiskt inte så mycket och skriva om just nu förutom att jag typ SAKNAR picho sjukt mycket. Meen nu ska jag börja platta håret för det tar sin tid sen ska jag ut och träffa massa kompisar.
Kommer säkert skriva innan jag går ut.
Men här får ni bilder på efterrätten på hemkunskapen. Det var mi grupp som lagade mat heh! :D

Choklad-Banan smootie med grädde, hallon och silver kulor. Skit gott blev de.


Saw 6,

Heej allihopa,
Har duschat och så, och nu sitter jag bara vid datorn och väntar på att klockan ska bli 22.00,
för då börjar Saw 6 och den ska jag och min syster kolla på,
Haha, det ska bli kul för hon har inte sett den och hon hatar sånna filmer.
Såg den förr med min älskling Picho&Oumou när den visades på bio med 3D.
Så det ska blii kul, det är bara 1kvart kvar så, och vi har fixat chips och popcorn.
Hahha längtar, men nu ska jag ta och hitta på något tills den börjar.



Här har ni trailern också för er som kanske inte har sett den, :D



[ Old, but i like it anyway. ]




Stresss!!

Heej allihopa,
Asså jag har stress, jag har lovat skit många gamla vänner och massa andra att träffa dom och sova hos dom osv.
Men nu när jag tänker efter så vet jag inte hur jag ska hinna göra allt dehär på 3dagar och imorgon är det fredag också,
och så har jag lovat några andra och gå på deras fester och åååååååååååh jag blir galen.
Faan jag får ta och lösa det på ett sätt.
Men idag hade jag prov oså så det gick bra.(?)
Seen så var den en rätt så okej skoldag.
Meen nu ska jag gå och kolla på¨en serie med min älskade mamma,
för jag går ju aldrig ut på vardagar så lite kul måste man ha hemma,
Sen ska jag duscha och bara ta det lungt och så ska jag försöka göra klart musik uppsatsen.
Meen skriver mer ikväll.
Puss på er alla!

Galet gammal bild på mig och Roza.



Vädret den här veckan!


21 Maj klockan 17.31 2011. The end of the world???

Asså det här börjar bli skumt asså,
Först säger de att vi ska dö 2012 och nu helt plötsligt har de blivit på lördag..?`
Jag blir helt förrvirrad, exakt ALLA pratar om det runt omkring mig,
till och med folk som jag bara går förbi. De står på en hemsida också '' www.Wecanknow.com''
och på tidningen enligt några, har själv inte sett den..
Men jag blir osäker, men på ett sätt tror jag inte på det men jag är fortfarande som ett frågetecken.
Soo.. Vet inte hur det kommer bli.
Men vi får väll see nu på lördag..


Fotbolls cup om 2 veckor. (?)

Heej allihopa,
Skolan var okej, men shit vi körde fotboll idag det var rätt så kul,
haha vi var upp delade i lag fast de andra vann..
Men men vi ska ha någon match/cup mot 2 olika skolor, och jag är med på det.
Shiit, vet inte vad jag ska göra eftersom jag inte spelar fotboll direkt.
Men det är dags för mig och börja träna och träna från och med nästa vecka varje dag och se hur långt jag kommer.
Det ska blii kul för mig själv och Oumou haha vi ska se hur långt vi kommer! :D



Trött, trött och mera trött!

Hellow guys.
Asså åååh, jag är så trött känns som att jag inte har sovit på år.
Skrev ju sist att jag skulle vila men jag sov istället och vaknade för typ 20minuter sen, och jag är fortfarandre skit trött. Ajaa ska nog lägga mig efter att jag hat pratat med Picho älskling.



Bilder från igår,

Nämen tjena!
Igår så gjorde jag&Oumou så mycket och träffa lite kompisar och sånt,
Så jag kom hem runt 21.30 något. sen pluggade jag och sånt så det var det som hände igår.
Juste ja jag, Oumou och några andra hade inte idrotts kläder på idrotten så vi fick prommenera till Hökarängen och ta bilder på att vi har vart där och hålla en tidning samtidigt.
Men här har ni bilderna.





Idag så var skoldagen helt okej. Det var helt enkelt en vanlig skoldag.
Fast skit väder var det.
Påväg hem så gick jag och Oumou förbi centrum och vi träffade våra killkompisar,
Så vi snackade och allt sen skulle jag hem och då följde Oumou, Kim, Kenny, Oliver och Mohammed med mig.
Fast Mohammed gick hem efter halva vägen.
Så jag och Kim hann och prata om massa saker, så det var skönt och träffa dom faktiskt.
Men nu ska jag typ lägga mig och vila ett tag tror jag.
Soo.. vi hörs senare guys.

Sorry för igår! :(

Heej allihopa,
Det hände så mycket igår att jag hade glömt bort datorn helt och hållet.
Men jag ska börja skriva idag igen och så får ni några bilder ifrån skolan från igår,
Och en liten bild efter skolan från igår.
Meen nu är jag i skolan och har så mycket plugg och sånt.
Så det är dags för mig och börja plugga igen.
Ehm vi hörs senare. Puss på er alla! :-*



Tror nog det blir sista inlägget för idag!

Heej allihopa,
Har typ bara kollat på movies idag, Har kollat på 2012, Remember Me, The Ugly truth, The last song och nu kollar jag på Wolfman, alla de har filmerna har gått på tv1000 så har typ nördat framför de kanalerna.
Heh, bästaste film kanalen jag lovar.
Och så har jag pratat med min älskling Picho idag, han ska ringa mig snart igen så sen ska jag sova.
Hihi, Meen jag säger godnatt redan nu så jag skriver imorgon hoppas jag!

Galet gammal bild på mig som jag hittade idag! :D




Trååkiiig mobil!

Heej allihopa,
Har ju min xperia och tyckte att den verkligen såg tråkig ut.
Oså har jag själv tråkigt.
Jag hatar söndagar så jävla mycket ibland.
Men hur som helst så jag har fixat den lite grann.
Bleev faktiskt rätt så nöjd med det.
Before:                                         After:




back on track! (:

shuusaan allihopa!
ska börja med bloggandet igen!
Har finally blivit bättre, kan iallafall gå utan kryckor och röra armen igen!
soo.. Helgen har vart underbar!
I fredags så gick jag ut runt 20.00 så gick och lämnade mamma vid jobbet med Oumou,
sen så var jag och Oumou ute ett tag och gjorde massa,
Sen igår så träffade jag Tove med Oumou, så det var sjukt roligt eftersom det var länge sen,
Först så var det bara jag och Oumou, vi snackade massor och prommenerade från Rågsved till Högdalen där vi träffade Tove, vi snackade om minnen och allt nytt som hänt så under tiden vi gjorde det så tog vi en lång prommenad till hökarängen och sånt. Så kom hem runt 00.30.
Och idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt!




sjukhuset

heej allihopa,
har ramlat o skadad både armen och benen.
så fick tyvärr åka in på akuten när det hände.
kan verkligen inte gå o röra vänstra armen så de blir tyvärr inge bloggande för mig tills jag har blivit riktigt bra igen.
Stort tack till min underbara Oumou som fans för mig hela vägen till akuten.
och tack till min älskling picho som ringde mig direkt efter.
taack t er andra också.
det betyder världen för mig. meen guys vi hörs snart igen.

God morgon,

Idag vaknade jag med värsta huvudvärken,
Guuud så jobbigt. Men sen har jag bara suttit framför tv och kollat på en serie,
vet itne vad den heter men den är sjukt bra!
Efter serien ska jag nog börja plugga.
Take care everyone! 

00:38

Heej allihopa,
Är finally hemma , var ju på grillfest så det var roligt, träffade 2 skit snälla killar.
det var Oumous kompisar en heter Mohammed och den andra Kabba, tror jag det var.
Men är skiiit trött ska noog lägga mig.


Lyckad fredag*!

Heej allihopa,
Åkte till Högnäs igår med Oumou och det ligger någonstans utanför stockholm.
Det tog faktiskt 2 timmar och åka dit men det var värt det.
Vi soov hos hennes brosha där, men vi hade galeeet kul igår.
Det hände så mycket haha, så vår dag gick ut på att skratta typ och ha kul.
Seeeen så var jag så kissnödig så jag började spela fotboll för att glömma bort allt,
Det fungerade typ några sekunder haha,
tog massor med bilder men det är något fel med min usb sladd så kan tyvärr inte ladda upp de,
Men men, idag blir det ännu mer skojj, för idag ska jag och Oumou på en grillfest i Vällingby.
så det bliir rätt så nice hoppas jag.
Skriver KANSKE meer senare annars skriver jag inatt eller imorgon.

sjukt gammal bild på mig och oumou, typ 1-2år gammal bild.




Video inlägg.

Heej allihopa,
Det har vart rätt så många som ha velat att jag ska göra en video inlägg,
Så har tänkt på saken och gjorde en nu, den är jag och Oumou inte seriös på direkt,
Men den fåår ju duga,
Enjooy! :D


Skolaan snart!

Heej allihopa,
Vaknade för tidigt idag så passar på att blogga nu när jag har chansen.
Hur som helst, igår natt pluggade jag ihjäll mig, efter det så snackade jag med Picho på telefon typ till 01.00 något sånt.
Så han fick mig och sova gott, och nu har jag fixat mig och så.
Ehm.. ska inte göra så mycket ska ta bussen snart så ska bara äta frukost sen åka till skolan.
Men bloggar mer ikväll ha det gött everyone!
Såhär ser man ut då:


Looooove iiit,

Heej allihopa,
Beställde ett par jeans och en klänning från bubbelroom som jag är sjukt nöjd med!
ska visa er de nu,
Ljusblåa Jeans för 299kr.



Och den här fina sommar klänningen för 199kr som jag tycker jätte mycket om.



Oumou spelar fotboll haha! :D

Heej allihopa,
giick inte till skolan idag för en viss andledning.
Men hittade en video klipp från förra veckan när oumou spelade fotboll,
så vill verkligen lägga upp den hahah så jävla gullig.
Men enjoy everybody.


Det häär e vad jag skrattar åt hahah!



Roza den underbara!

Nu ska bloggen handla om Roza.
Var ska jag börja gumman?
Hmm.. jag börjar från när jag började ii Rågsvedsskolan, o jag kände ingen alls där,
sen lärde jag känna dig och det är jag glad över, sen fick du mig och lära känna många här.
Efter ett tag bleev vi skit tajta och sen så blev det massa tjafs och bråk mellan oss, sen löste vi ju det igen.
Och det som jag är mest tacksam över är att du verkligen fanns för mig när ingen annan fanns för mig,
och du stod där på min sida vad som än hände, du ställde upp i bråk, i tjafs och massa annat.
Seen fick jag veta hur jävla underbar du är, är så glad över att jag fick lära känna dig. Under de 1-2åren har det hänt så mycket, vi har haft både dåliga och bra stunder, men mest av allt så har vi haft de roligaste stunderna.
Belive me gumman du e värd GULD. I still love you sexy bitch.. Den finste afghanen som jag någonsin har sett.
Ta åt dig av allt hjärtat, du är verkligen underbar!


1år och 1månad, (13månader med älskling)

Heej alla,
Skaa plugga snart har prov imorgon.
Meen idag så är det min och Pichos 13månaders dag och mer ska det bli.
Jag är så jävla glad, allt har gått så bra mellan oss och jag är så stolt över att just han är min kille.
Finns ingen annan som han jag lovar, man kan berätta precis ALLT till han utan att det kommer ut.
Thanks for everything baby, ur the bestest. I love you more then everything in this world!

Always togheter, never apart
Maybe by distance - but never by heart!



Skolaaaaaan

Heej allihopa,
har en bärbar dator i mitt knä och sitter och lyssnar på musik,
har språkval just nu så vi gör inte så mycket.
Så då passar jag faktiskt på och skriva ett inlägg.
Meen aa oumou sitter brevid mig och typ gör samma sak haha.
meen ska försöka plugga lite mer nu.
Ha det underbart alla söta! :D


Avundsjuk!?!?

Heeeeeeeeeej alla underbara!
Guuud det var så skönt och sova, men hur som helst.
JAG MÅSTE VERKLIGEN PLUGGA, har skit mycket plugg och har skit mycket prooov som kommer nu.
Fyfaaaaan vad jobbigt!
Hur som helst. Jag är AVUNDSJUK på min syster,
Hon har navel percat siig och det bleev så fint på henne, ville göra innan hon gjorde, men sen ångrade jag mig så mycket. Men nu när jag ser hur FINT det sitter på henne.. OH MY GASH im jealous!
hur som helst hon sa att hon skulle fixa det till mig nästa vecka om jag vill göra, så vet inte och mamma tycker jag ska vänta tills slutet av månaden men då är det bara 2veckor kvar till jag åker till England, och vill inte att det ska bli infekterad där. Men vi får see hur jag gör. Nu ska jag prata med älsklingen på telefon sen ska jag sova.
Och imorgon är det plugg dag för mig!
Hur som helst god natt alla söta där ute! mwah på er alla :-*


Trööööött,

Heej allihopa,
Igår var jag hos oumou mormor i Bålsta så kunde inte blogga.
Meen såg att min älskling skrev ett inlägg till mig haha. Gulligt.
Meen vi pluggade och massa, sen åt vi och sånt sen fick jag träffa hennes underbara hund, Natachsa.
Världens gulligaste hund jag lovar, och hon är så snäll också haha.
Sen så gjorde vi armband av havstener, hah det blev sjukt fint.
Men nu ska jag sova ett tag det har vart en lång dag. Vi åkte till bibilitoket i Högdalen idag, så Oumou kundei nte komma så var med Hamid, Shiva och Ramiro.
Kaan knappt hålla ögonen öppna nu ska jag faktiskt sova. soo.. Godnatt, ellr Good eftermiddag.


Oumous vackra hund! :-* 


Kan inte blogga idag :(

Heej allihoppa
Rojin kan inte blogga idag för att hon är med oumou hos hennes moster =)
Det är picho som skriver från hennes blogg hähee :D
vet inte vad man ska skriva på en blogg direkt men aah ville bara informera det till alla er som läser hennes blogg ;)

Borta asså!

Heej allihopa, igår hände det galet mycket.
Idag har jag bara vart med oumou pratat i telefon med picho älsklingen och så har jag tvättat kläderna idag.
hade typ bara lust asså. sen har jag kollat på sjukt mycket filmer.
Men snart ska jag städa rummet och lägga mig är fan borta från igåår..
Juste ja, min underbara syster fyller år idag så vi firade henne idag,
Stoooooort GRATTIS TILL DIG HJÄRTAT!


05:19

Heej allihopa,
Nu är jag och Oumou finally hemma, pappa fick skjutsa hem oss.
Men det var en galeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen natt asså!
Hahah jag lovar. Men nu ska lilla jag och min underbara Oumou sova. Skriver mer när jag vaknar.

RSS 2.0