It's time foor me to say hii everyone!

Heej allihopa,
Har bara vart i skolan sen bara vart hemma och tagit det lugnt,
skoldagen var chill. så aa, sen hade vi band så vi gjorde egen låt,
hahah jag lyckades verkligen inte. Men Hamid gjorde en skit bra låt.
Men bilderna kommer inte komma upp eftersom jag inte hittar min USB..
tråkigt nog ..
men snart ska jag duscha sen ska jag platta håret!

Home,

heej allihopa, dagen har vart bra, normal skoldag helt enkelt,
men sen så hamna min syster tyvärr på sjukhus så jag kom hem tidigt, efter det när hon fick komma hem igen så åkte vi och stor handlade, Nu är jag hemma och äter nudlar, skriver mer kanske senare.
Juste min älskling har gjort en lååt iih om mig och har en bild på oss skit gullig, och amin gjorde låt om hans bebis hahah skiit gulligt av dom, så bjuder på denna låt. ENJOY!


I am BACK!

Hahah jag kan faktiskt inte låta bli och blogga,
men hur som helst, det kanske inte blir så att jag bloggar exakt hela tiden som förr,
eller iallafall inte regelbundet, hahah men hahahah asså jag kan inte sluta skratta,
dagens folk asså, de säger för mycket senare gör de exakt så som de sa att man gjorde,
så synd hahah. men men.
Hihihihihi asså gud hahah snart kommer bebiisen, jag längtar så in i helvete,
hur som helst har vart ensam hemma sen klockan 7, skit tråkiigt.
Juste skoldagen var bäst idag, haha sen kom jag och oumou hem till mig och lyssnade på MUSIIIK och vi dansade fast vi hade världens träningsvärk så vi var typ helt stela, men träningsvärken kommer gå bort nu när vi bar börjat träna igen, FINALLY, här får ni en video på Hamid, egentligen skulle jag filma så att allt de snackade om skulle va med men nej det blev inget haha jag var för seg för det!

BLOGGPAUS!

TJENA ALLIHOPA!
Nu ska jag ta en paus med bloggande , tycker att folk får reda på för mycket om min dag, plus kommer vara rätt så upptagen kommer inte skriva så mycket och kommer inte kolla på andras bloggar på ett tag.
Vetinte varför hihi! men det känns som om jag vill mer ha tid för mobilen, plugget och kompisar!
så det ska blii mindre bloggande och så och mer tid för Picho&kompisar och plugget, senare kanske det blir bloggande men just nu har jag inte lust, HIHIH! :D
Btw tusen tack för attu fixade min blogg eike, skit fin blev den. I like it so much och jag kommer ha det JÄVLIGT länge, för du e verkligen bra på att designa bloggar. Ni kan alltid checka in hans blogg medans jag är borta www.lexys.blogg.se.

Tiden har gått 1 timme framåt nu

Heej bloggen.
ändrade precis tiden på klockan för att den har gått 1 timme framåt.
Juste ja, jag stör mig verkligen på sånna folk som sitter och tar en förgivet.
Haha asså det som är det roliga med det är att de alltid precis alltid kommer tillbaks senare,
det spelar ingen roll när det är det kan vara 1år senare de ångrar ändå sig i slutet, och det man ska göra då är att dissa sånna som verkligen tar en förgivet! Det är vad jag kommer göra, men nu ska jag prata med min underbara Picho och sen ska jag sova, så godnatt allihopa sov gott.

Är med Valerita!

Heej bloggen,
Sitter här med valerita, vi lyssnar på musik och vi dansade och så,
Det var faktiskt rätt så kul, det var mycket skratt.
Sen efter så visade jag hur man fixar bilder på Photoshop, nu ska vi typ bara ha kul ta det lugnt och så ska vi gå och äta innan Valeria går hem igen. Jag kanske bjuder på en video senare på när vi dansade, fast det är inte säkert kanske!

Duschat klart,

Hej allihopa,
Skulle ju som sagt kanske på festen, men det blev inget eftersom pappa är sjuk och ingen är hemma så jag tar hand om honom och han ropar på mig ifall det skulle vara något han skulle behöva.
Och jag själv mår ju inte heller så bra, vaknade ju med värsta huvudvärken och har fortfarande det, trodde faktiskt att det skulle bli bättre efter en varm dusch, men det var faktikst inte så. Men nu ska jag faktiskt kolla på the simpsons och bara ta det lugnt den här helgen. Valeria kanske kommer över också, men vi får se hur det blir.
Kärlek&Respekt!


Illumunati

Hej bloggen har tänk mycket på illumunati.
Förr så trodde jag på det och blev faktiskt ganska skrämd av det eftersom jag såg massa videos på youtube om rihanna, jag hörde Jay-z album bara om illumunati och så massa andra kändisar.
Sen brydde jag mig inte om det längre men nu när jag kollar på Lady Gaga , hon är värst av de, när man kollar på hennes musik videon och allt så börjar jag faktiskt tro på det igen. Hon har även opererat horn på ansiktet och på axlarna är hon med i illumunati eller är hon bara sjuk i huvudet? För när man hör henne prata så säger hon att man kan gå till kyrkan och så men när man ser hennes videos och så ser man att hon är med på illumunati, och låten Born this way, hon har ett öga på hackan och flip flops på sig, det är faktiskt väldigt ovanligt, det är iallafall inte the way shes do it. Själv har jag tänkt på det rätt så mycket och att hon gör djävulen i video med massa tecken med kroppen får mej och tro på det, för hon är liksom i en treangel och hela hennes video är äckligt skum. Kan det vara så att det är sant eller? Här får ni se en bild på hennes horn i ansiktet och på axlarna och så får ni sen videon på hennes nya låt born this way.
Här är hennes nya musik video '' Born this way. ''


Lördag 26 MARS 2011

Hej bloggen,
Idag är det ju lördag, och jag har inga planer inför idag.
Jag kanske ska på en kurdisk fest eftersom min syster vill att jag följer med henne dit med hennes kompisar, så ringde oumou och ska se om hon också vill komma, men jag vet riktigt inte om det blir så att jag ska på någon fest idag vi får se för det kanske blir kul. Men hur som helst tänk er att ni vaknar en morgon och är dödsugen på korv.
och ni verkligen vill ha korv till frukost hahah, och så har man ingen korv hemma och steka, faan vad jobbigt asså.
Nu ska jag gå och äta frukost sen ska jag duscha och så. skriver mer senare, Kärlek&Respekt!


Home, home, home!

Hej allihopa,
efter det senaste inlägget så åkte oumou&Hussienn hem igen typ 2 timmar senare,
Vi satt vid datorn och lyssade på musik.
Sen var jag bara hemma och lyssnade på hög musik sen dansade jag för mig själv hihi!
Efter så ringde älsklingen mig så vi snackade rätt så länge vi hade rätt så mycket och snacka om så det var ju bra, sen efter det gick jag till affären och snackade med oumou på telefon, jag skulle egentligen åka och möta upp henne i sockenplan fast sen så orkade jag inte utan gick bara och tankade på mobilen så att jag skulle kunna ringa Picho bebisen. Efter det så gick jag raka vägen hem till Valerita så vi kollade på en spansk serie, den var verkligen skit bra. Sen så gick hennes mamma ut på fest så jag, Valeria&alex kollade på serien, efter gick jag och Valeria och åt och pratade om massa sen pratade jag med Picho. Nu är jag hemma igen och snart ska jag kolla på film och snacka på telefon och sen sova. Kärlek&Respekt!

Bjuder på denna bild från december på mig och Oumou.

Hemma med Oumou&Husseiinn

Heej allihopa!
Sitter här med Oumou&husseinn vi lyssnar på musik och så, vi åt precis hah min underbara kom in till rummet med mat och drickor till oss.
Men hur som helst skoladagen var rätt så kul, vu hade 2 lektioner och det var bara Hemkunskap och då fick jag& min grupp laga mat så undertiden vi lagade mat så sjöng jag och Daniella så det var rätt så nice,
efter så hade vi bild och vi fick rita av varandra, mina bilder blev misslyckade.
Typsikt, men nu ska jag vara med Hussienn och Oumou det ska bli dans och musik idag, sen kanske spela in en låt TOGHETER! :D
Kärlek&Repsekt!

Time for me to sleep!

Hej bloggen!
Är rätt så trött så ska sova snart,
har ätit och kollat på Jersy Shore, tvättat av sminket och så har jag borstat tänderna,
ligger ju i min säng så det ända som behövs är lite skönhets sömn.
Ska nog sova nu jag är ju rätt så trött också. Ska fortsätta och kolla på American Dad på Mtv.
Bjuder på några bilder på mig som jag tog för någon minut sedan med min webb kamera!
Men nu ska jag sova. Så alla underbara människor där ute, sov gott och dröm sött!

Dålig kvalitet men man ser iallafall något!

Lyckad dag!

Hej allihopa!
Idag var skoldagen och allt det hela lyckad!
i skolan så var det mycket plugg och mycket dans&musik. Vi dansade och så typ på varje rast och så.
sen så dansade Hamid&Rahand, det var mer drivdans. Senare så gick jag och oumou hem till mig och bytte om och åt, efter det tog  vi bussen till Gullmars där skulle hon träffa Khaled och vi träffade dom och jag hälsade och så träffade jag på Gerib. Sen åkte jag till Fridhemsplan och träffade Alejandro vi promenerade lite. Sen så gick jag och han käkade på Mc'Donalds där satt vi och bara pratade, efter det åkte jag hem och sen så träffade jag Roza, Laura och Ella. Roza fyller år idag så jag grattade henne. Skit gulliga var de. Hade faktiskt saknat min lilla Roza.
Så där satt vi på en skola och bara tog det lugnt. Så min dag var verkligen lyckad, träffade vänner jag inte hade träffat på 1år typ!
Kärlek&Respekt!
Men här har ni en video på skoldagen idag när hamid och Rahand '' dansade ''!

man hör inte ljudet så bra eftersom jag glömde och ta bort mina hörlurar!

Godnatt allhopa!

Heej bloggen,
ska sova snart så det blir ett kort inlägg, jag gjorde klart min låt, och jag blev nöjd med den. Men det är inget jag vill lägga ut på bloggen direkt, jag nöjer mig med att ha den på mobilen!
Juste vill bara säga till er bloggläsare att imorgon så kommer jag blogga rätt så sent,
för kommer bara vara i skolan och sedan träffa kompisar direkt efter så det kommer komma ett inlägg men den kommer vara rätt så sen, men nu ska jag sova. så ni får ha det skönt allihopa, sov gott!


Håller på med min musik!

Heej bloggen!
Sitter och spelar in min låt på min egen dator, haha visst är jag rolig?
Nej men asså jag har massa låt texter jag har skrivit själv och jag har faktiskt funderat på att spela in en låt nu,
har ju inget annat för mig. Marc ringde ju mig och frågade om jag skulle komma till studion och spela in en låt med Oumou men jag har fakitkst inte ringt upp honom på 3veckor så tror nog inte det blir något.
Men hur som helst just nu så sitter jag och spelar in min låt och om jag tycker att den blir bra senare när jag blir färdig med den så kanske jag lägger upp den. Men jag vet inte och om jag inte blir så nöjd så blir tyvärr ingen låt.
Men här får ni see vad jag håller på med just nu iallafall!
Kärlek&Respekt!



Snackar med oumou på telefon!

Heej bloggen!
Sitter här och snackar med Oumou på telefon, snackade med Picho för 5minuter sen.
asså jag har märkt, så länge man är gullig mot folk så pssar dom bara på en.
Istället för att visa tacksamhet så skiter dom i och tror sig bara för mycket.
Det är det jag ska ändra på. Jag ska behandla folk exkat så som de behandlar mig.
Men men juste idag så fick jag ju nya galsögon, ni ska få se bild på mig med de,
sen ska jag fortsätta och snacka med oumou på telefon!
kärlek&Respekt!

har tyvärr min hemtelefon med på bilden, men det är för att jag pratar med oumou på telefon!



Nu är man hemma då!

Heej allihopa!
Åkte ut med föräldrarna, så vi åkte lite överallt.
Först så åkte vi till Högdalens bibliotek för att jag hade fått räkning på 2400 kronor på filmer som jag inte ens hade lånat. Så var ju jävligt sur. Men som tur så var det en kvinna där som var jätte gullig som hjälpte mig och rev pappret på räkningarna.
Sen så åkte vi lite överallt, vi åkte till Kista, Kristinaberg, och massa andra ställen.
Här har ni lite bilder på saker jag köpt.

Köpte 2perfymer för 99kronor st. De är verkligen fina också.

En tröja för 99kronor den med.

Kurdisk shish kebab med kött och kyckligspett för 129 kronor.
köpte massa godis och så också.
Kärlek&Respekt!

the answer

Kommentaren:
postat av: Kurdisk muslimsk tjej <3
Förlåt om jag har redan frågat men kan vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

Svar:
Ja men självklart kan vi det, kram på dig med!

Nu ska jag ut med föräldrarna!

Heej allihopa!
snart ska jag ut med mamma&pappa, gick inte till skolan idag eftersom jag inte kände för det.
Så idag blir det skönt och gå ut med föräldrarna jag ska tvinga dom och äta ute med mig!
jag ska se om jag köper något gott också! :D
skriver mer senare allaihopa! Kärlek&Respekt!


Nu är det dags och sova!

Nu är det dags för mig att sova, jag är verkligen jätte trött!
Det kan bero på att det har vart en lång dag för mig idag.
men jag ska nog lägga mig så ni får sova gott nu allihopa!
så hörs vi imorgon.
Kärlek&Respekt!

En kommentar jag vill svara på!

Kommentar:

Ceciliaa :D om Roliig skooldag! :D:
Wow vilken fin blogg du haar!<333
Kram Cissi :)

Svar på kommentaren:
Tack så mycket gumman! Kram på dig med!

Blogg designen ser inte bra ut asså!

Heej allhopa!
Så idag tog jag och Eikarik&Shewin en lång promenad faktiskt,
det var rätt så nice faktiskt. Senare så satt vi bara hemma och nördade framför datorn alla 3.
Hahah sen hjälpte Eikarik mig med massa med bloggen, skit gulligt av dig!
Och så har han fixat designen till mig, visst är han duktig?
fast han är inte klar än så han ska fortsätta senare, men den får duga sålänge.
Taack än en gång Eikarik, det är verkligen roligt och ha dig här hemma hos oss!
här under har ni hans blogg, den är verkligen värd och läsa!
http://www.lexys.blogg.se

Kärlek&Respekt!

Roliig skooldag! :D

Heeellow, idag var det en skön dag, var med typ alla idag i skolan,
men mest så var vi med the boys, Shiva, hamid och Rahand.
Så det var niice, sen så åkte vi till högdalens bibliotek så vi var där och snackade om allt,
och lånade böcker. Så sen så på matematiken hade vi prov, så blev klar rätt så fort, och hamid var också klar så vi satt och ritade av varandra haha han ritade mej som en EMO, skit gulligt asså! -.-
sen så snackade jag och Cecilia om våra Baby boys, för bådas bor långt, så hon var skit gullig faktiskt.
visste inte att hennes pojkvän både också långt.
Meen nu är Eikarik här, och ska laga något gott till han, skriver mera senare,
Här är bilden hamid och jag ritade:

Killen har jag ritat för det är hamid på bilden, och tjejen på bilden som hamid har ritat är på '' mig '' x]

Finally done with my hair

shuuuu!
ÄNTLIGEN klar med mitt hår, det tar alltid sån jävla tid och platta mitt hår,
är skit trött just nu, kan knappt hålla ögonen öppna,
så snart ska jag sova och imorn är det bara och ta bussen till skolan,
för tåget är ju avstängd helt nu till septemeber.
Skiit jobbigt, aja godnatt allihopa! 

Time to take a shower,

Nu ska jag gå och duscha,
sen ska jag plattat håret,
och sen snacka med min habibii,
Men bjuder på denna låt undertiden,
låten heter Ya Habibi, den är skit bra! :D



Home from school,

Heej allihopa,
Idag var det en skön skoldag, det var bara chill, förutom lektionerna..
jag&oumou fick vara i ett eget rum så vi satt och käka rulltårta för att vi var skit hungriga,
haha tjockisar vi är. Sen hade vi vikarie på idrotten så 15min innan vi började så dansade jag och oumou,
så det var skiit nice, efter det så tog vi en lång prommenad till hökarängen med Force och vi lyssnade på musik påvägen och snacka om massa och om min födelsedag! hihi! :D
sen tog vi bussen hem och jag klev av i Högdalen, där träffade jag på Tove, så där stod vi alla 3, och snackade,
menmen, när jag väll var hemma så gav min mamma 2tröjor hon hade köpt till mig skit gulligt,
här har ni dom skriver mer senare!



Nattie nattie allihopa

Nu ska jag ta och lägga mig allihopa,
ska snart lägga på med picho, hih vi har snackat  sen klockan 22.00,
det har vart niice, för vii har snackat om allt, och det är kul och snacka med honom,
för han gör alltid glaaaaad! men nu ska jag sova allihopa, godnatt nattie nattie!

Just keep your head up, and make it to the top!

Här bjuder jag på 2bilder på mej från idag i bilen när vi var påväg mot Uppsala hehe,
Enjooy!

he's soo beautiful like the moon,

Shuuuuuuu !
efter senaste inlägget så kolllade jag på tv med allihopa och somnade,
haha på mammas axeel hihi,
ehm.. så just nu är jag jävligt seeg, ska bara kolla ut genom bilfönstret nu och joyna min mörka resa hem.
ehm aa.. juste kollar man ut genom fönstret ser man månen skit stoor, den är verkligen skit vacker och kolla på, så gjorde ''my one moon'' nyss på photoshop, så är skit stolt, gjorde den helt själv, så ni som inte ser månen,
enjoy my moon then.


A baby makes one always laugh,

Kolla gullungen, så söt. Jag lovar man skrattar så fort man ser han.
iiih så sööööööööt!


Gottsunda, Uppsala!

Heej allihopa, kom fram runt 5,
så nu är jag hos pappas kompis i Gottsunda,
det är helt okej här faktikst,
Alla åt precis klart, så jag känner mig galet mätt.
men nu ska jag sitta och nörda framför min datoor, för gör ändå inget.
Det är inte tråkigt direkt här det är faktiskt mysigt just nu iaf,
så aa, skriver lite mera senare,

Påväg moot uppsala!

Heej allihopa!
sitter i bilen påväg mot uppsala, är fortfarande i stockholm,
så det kommer taa en lång tiiid tills jag e framme,
kommer ha skit tråkigt i bilen, kommer säkert hitta på ngt skojj eller så ska jag sova! :D
men aa jag tror nog jag kommer höra av mig när jag är där,
eller så hör jag av miig ännu tidigare för att jag kmr ha såå tråkiigt .. -.-
hur som helst nu ska jag spara på batterierna på datorn och börja använda den igen om typ 20min,

I want to be his favorite, and his hardest goodbye.





Godmorgon guys!

heej allihopa,
Igår så var jag med oumou,
sov aldrig hos tove för att jag inte fick. Men jag tillbringade natten ute med oumou.
vi prommenerade från älvsjö till telefonplan och åt där på Mc'donalds,
Det var jävligt kul föör mycket hände där haha,
men vi hade skit kul, sen kom oumou sov hos mig, vi dansade hela natten lång hahha,
och snackade i telefon med min älskade picho, I love you the most my booy!
hur som helst, nu ska jag upp från sängen och äta, platta håret och noppa mig,
Sen ska jag byta om och sminka mig för jag ska åka till Uppsala idag.
oumou kanske följer med men får se hur det blir, skriver senare!


Färgade håret svart till sist!

Hej allihopa,
ska ut snart mot tove och är med oumou men kanske tillbringar natten hos henne! :D
det kmr blii najjjs asså hoppas jag,
men här bjuder jag på några bilder på mig och oumou hiihi,



Ska färga håret!

Helluuuuw guys!
Idag har jag lust och färga håret vetinte varför,
men har ju honugsblond just nu, så kanske färgar till svart idag!
men får se hur det blir har köpt hårfärg och allt,
jag hoppas verkliigen att det blir fint om jag färgar!


Goodmorning everyone!

Vaknade för ett tag sen och snart ska jag börja äta,
ska kanske ut med oumou idag men vå får see hur det bliir.
Man har intel ust och gå ut längre efter all snöö som ligger på marken där ute .. -.-
men hur som helst skriver mera senare !

Massor med drivbilder på oss!

Varsegoda och njuut av dom förfärliga bilderna,
VARNING: olämpligt för barn, det kan orsaka massor med mardrömmar!


är meed valeria!

Heej bloggen,
sitter här och är med valeria,
vi kollar på någon film på kanal 3 som är rolig och se på medans vi käkar!
Oså snackar jaag med Pichuu min baby boy!
bilder kommer upp ikväll.

Seen jag är! :/

Heej allihopa,
Förlåt för igåår, asså det gick inte och skriva något när jag skulle  ladda upp bilderna,
men idag var det sista dagen på prao, vi praoade på PUB i stan så det var kul,
Sen fick vi välja vad vi ville i butiken som taack för att vi hade jobbat där.
men nu ska jag lägga miig jag är verkligen dödstrött, sen blire fleeeeer inlägg i think,
ska försöka ta bild på väskan nu idag och så!
Nattie nattie så länge! :D

Home, home , home sweet home

Heej allihopa,
Jag var ju ute med föräldrarna så först handlade vi lite,
Sen tvingade jag dom och köpa 1kg godis åt mej, muuuums! :D
senare gick vi och åt på Mc'donlas efter shoppade vi och mamma köpte mycket, och jag köpte bara någon väska jag typ dör för för 199kronor, skit billigt!
Efter det åkte vi till pappas kompis restaurang där fick jag en stoor pizza som jag tjockade i mig! :D
Nu är vii hemma igen bilderna på väskan kommer lite senare ikväll.

Ut med föräldrarna!

Hejj everyone, nu blire en snabb inlägg.
Ska ut med föräldrarna nu så skriver mer när jag kommer tillbaks,
soo..  Dåliga bilder på mig men ni för nöja er med den!
såhär se jag ut just nu då!


Home from work.

Heej allihopa!
idag slutade jag rätt så sent!
Kom hem och hade tårar i ögonen för jag är ju förkyld.
Men idag hände det massa skumma men roliga saker,
sen när jag väll var hemma snackade jag med min syster,
så det var kuuul, så bjuder på en driiv bild på oss 2! (:



Godnatt allihopa,

Nu ska jag fortsätta och snacka med Picho,
sen ska jag sova, gott natt allihopa!

Sjuuk :(

heej allihopa, nu är det så att jag har blivit sjuk tråkiigt nog.
så jag har verkligen svårt och andas och så.. :(
så kommer sova rätt så mycket.. och blogga lite mindre.
men jag kommer verkigen blogga när jag kan.. men får se hur det blir.



Home again.

Heej allihopa,
Slutade 13.45 idag så ddet var skönt.
så jag och Oumou bestämmde oss för att åka till sockenplan och bara ta en promenad därifrån.
Jag har så många minnen från sockenplan, det var där jag&picho blev tsm! :D
så vi toog en lång prommenad och snackade om massa saker, och jag berättade för henne hur jag&picho blev tsm den 4april 2010, så aa. Men det var skönt, för det var ju fint väder också!
men nu är jag hemma och ska kolla på min seire på tv11! :D

Då var håret plattat och klart!

Heej allihopa,
FINALLY!
Har plattat håret nu har hållt på med det ii timmar nu -.-
Men men, är ganska trött så kanske lägger mig snart,
ska kolla på scrubs sen sova tror jag,
säger godnatt redan nu för säkerhetskull annars skriver jag fler inlägg,
men just nu säger jag iaf nattie nattie aallihopa sov gott! (för säkerhetskull)

Bara min&Pichos låt!

Bjuder på denna låt, asså min och pichos låt!
Fan vad jag dör för den, haha och detsamma gäller han.
så här är vår låt ENJOOOY EVERYBODY!


Oumou gick precis hem.

Hej allihopa,
Giick inte till tränningen idag eftersom jag hade värk,
och oumou gick inte heller hon kom till mig istället.
Så vi snackade och så sen så lyssnade vi på musik och hade skit kul,
nu ska jag ta en bok o läsa sen ska jag kolla på tv och hjälpa mamma med saker,
skriver mer senare.Här får ni en skit gammal bild på oss:


Nightshift / One More Night,

shululul!
asså gud dör och dödar för denna låt!
har så jävla många minnen med denhär låten,
den är så jävla bra också, my favorite!
asså döör för själva Busy Signal han är så duktig.
Här är låten , Enjoy everyone!


Hemma igen från banken!

Hejsan alla! :D
Äntligen åkte jag till banken med mamma&pappa för att fixa en bankkort och IDkort,
så nu är det klart och fixad!
Men det konsitga var att när vi väll stod utan för banken var det typ 30 personer som stod där för att få komma in i banken dom stod typ i kö, så vi stod typ också där som ett stort frågetecken och någon minut efter öppnade dom banken och alla typ rusade in i banken hahah.
Ojuste det fanns ett barn och han var så söt, men stackaren grät hela tiden, asså han var så sööt jag lovar vill bara springa och hoppa på han och krama sönder han, fast gjorde självkart inte det.
Men nu är jag hemma igen och ska lyssna på musik och bara ta det lilla lugnan för om några timmar så har jag tränning som jag ska gå på,
skriver mer senare! 

Nattie nattie allihopa!

Nu ska jag faktiskt lägga mej,
som sagt Picho fick mej och bli glad, så kommer sova skönt inatt.
Och så är man ledig imorgon vilket gör saken bättre.
men nu ska jag sova för jag är verkligen skit trött kan knappt hålla mina ögon öppna.
Godnatt allihopa, soov gott!

Snackar med den underbaraste Picho

Helluuuuw guys,
Nu är det så att jag snackar med underbaraste Picho på telefon.
Det är verkligen det bästa som finns för att han är den enda som kan få mig och le,
och det spelar ingen roll om jag gråter då eller är arg eller något.
För han är verkligen den finaste så finns. Den finaste ängeln på jorden utan vingar som har hjärta av guld.
och nu ska jag fortsätta och snacka med han. För han kommer få mej och bli glad! 


Kom precis hem med pappa,

Hej allihopa,
eftersom ingen var hemma idag så frågade pappa&mamma mig om jag ville följa med och lämna mamma på jobbet,
så jag följde självklart med. Efter att vi hade lämnat mamma så handlade jag och pappa lite grand.
så aa det var vad jag gjorde nu ska jag äta massa frukter för att jag faktiskt blev rätt så sugen!



it's movie time

Heej allihopa!
Ligger här i sängen och kollar på film,
imorgon är jag ledig så det ska bli skönt!
så nu ska jag bara ligga här och kolla på min film,
det är en indisk film den är verkligen skit bra, fast den är skit gammal,
Den heter Kal Hona Hoo, skit rolig men samtidigt sorlig .. :(
Hur som helst ska nog platta håret idag, det tar alltid skit lång tid och platta för att mitt hår är skit lockigt,
Så får se hur det blir, Hoppas jag lyckas platta håret idag iaf.
Ojuste Eikarik har kommit hem till oss han bor i Luleå så det var kul och träffa honom.
Men nu ska jag kolla på min film sen skriver jag mer! 

welcome to my new blogg!

Heej allihopa ny blogg nu,
bleev irriterad på den förra för att man inte kunde ändra så mycket.
Men här är jag igeen, här kommer jag skriva om olika saker men framför allt om min dag och så,
sen kommer jag självklart ladda upp massa bilder oså.
Så jag hoppas att allt bliir najs asså, i hope you'll like it guys!


RSS 2.0