Baaaack.. Agaaiin ..

Heej alla goa och underbara läsare,
Vill bara säga att min sommar är bara fööööööööööööööööööör BÄÄÄÄST!!
massor med underbara människor och massor med skojj har jag haft.
hur som helst, nu ska jag faktiskt försöka mitt bästa med bloggen,
jag är inte så duktig på att blogga direkt, för att jag tappar lusten faktiskt, men ska göra mitt bästa!
Hur som helst, Jag kan börja med att berätta om min dag kanske?
Idag vaknade jag med Shabnam vid min sida, hon sov faktiskt hos mig, skiit gullig tjej faktiskt lärde känna henne genom min älskling Picho, seen så åkte jag och hon till Älvsjöbadet där vi träffade Oumou och hennes små syskon, Hussein, Khaddy, Tidanke och Mariama, så vi gick runt för att hitta plats och sitta på då vi träffade Emma, så vi satt med henne istället. Så senare skulle Shabnam hem så förljde med henne till Älvsjö station med Oumou sen på vägen hem ringde sötisen Tove mig och tvingade mej och träffa henne, Christos, Jesper och Ali. Så träffade dom och vi gick runt och sånt där vi kollade på ngn slags '' Show '' i Kungsan, ( Kungsträdgården ) sen så åkte jag hem hehe, Så det var min dag de. Hur som helst ser fram emot och prata med min bebiiiiiiiis idag så aja ska skriva mer imorgon hoppas jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0