Det var rätt så kul trots allt.

Heej allihopa,
Igår så skulle jag bara vara hemma men sen så kom Valeria, Kenny, Kim och Oliver till mig så vi gick ut runt 23.30 tiden och prommenerade från mig till älvsjöbadet och vi tog en lång väg,
vi snackade och sånt, sen kom jag hem runt 01.30 tiden sen så var jag vaken och pratade med Picho till klockan 07.00 tiden sen så messade Kenny mig så jag gick ut med han Oilver och Valeria och tog det lugnt till klockan 10.00, sen så gick jag hem och Valeria kom hem till mig och Picho älsklingen ringde mig så jag snackade med han i typ 1timme och lite mer, sen så sov jag typ bort hela dagen. Vaknade runt klockan 18.00. så nu kollar jag på tv. Ajaa skriver mer imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0