Sorry vet bloggar inte lika mycket,

Helloooow!
mina dagar har vart underbara, har vart med Tove, och vi gick till nån studio för någon dag sen för att Chrillu skulle splea in en låt den är verkligen sjukt bra, den kommer upp när den är klar. Sen så var ju Raffi där och någon annan.
och så har man vart med Roza och Valeira och alla dom haha, det var fakstiskt rätt så kul. och så tillbringade jag natten med hos valeria med hennes gulliga hund Nikki.
och idag blire Oliver och Kenny och valeria, sen ska Valeria natta hoos mig, haha dåliga inlägg men berättar snabbt om mina dagar.
BTW MIN BEJBII KOMMER TILL SWEDEN IMORGON, så han ska vara i Göteborg något med Gothia cup, men sen blire och få träffa han. LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAN!!
LOOVE MY BABY! juste köpte en sliver ring till han skit sexig och så en tröja, Lyle & Scott.
men ska ut snart så skriver nogrant och sånt när jag är tillbaks!

Juste min syster tatuerade mitt namn, och familjens namn på kurdiska så have a look, :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0