Tiime to have fuun!

Heej allihopa!
Idag har jag vart med Marion hela dagen sen så koom Veronica och Oumou hem till mig så vi pratade och åt och sånt, sen så gick vi ut på en liten kort prommenad, efter det var Veronica och Oumou tvungna och gå vidare, så efter det kom Alex och Valeria, vi satt bara en stund och pratade sen drog Alex och jag och Valeria och Marion gick till mig sen så snackade jag och Valeria lite sen var hon tvungen och gå för att träffa sin kusin.
Och nu sitter jag med Marion som ska sova häär inatt, för ingen ska vara hemma hos mig inatt alla ska bort.
Så då ska vi hitta på något kul tror jag, men nu ska vi kolla på film, skriver mer imorgon!

'' Lek inte oskylig när du berättar en lögn framför en person,
alla har en hjärna och komma ihåg allt med .. '' 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0