Dagarna har vart bäst!

Heej allihopa,
på sista inlägget skrev jag ju att jag var med Picho, amin och dom.
sen dagen där på träffade jag dom igen, fast den gången var vi med Picho och ashan,
fick gå hem till Picho också, så jävla fint dom har de, haha och så fick man träffa hans lilla gulliga kusin typ.
sen efter så fixade Picho något till från hans kompis och så, sen så gick vi och träffade resten och då kollade jag på deras fotboll match, det var Picho, Amin, Yakoub, Ashan och någon kille till som jag inte kan namnet på som spelade på några andra, haha odm var skit duktiga.

Efter den dagen så åkte jag till Bromley South där jag och Oumou och Picho sov över.
Det var skit kul, och allt fick spendera min tid med Picho mer och så, hennes moster var skit gullig och så.
Hon hade ju barn så då fick vi gå ut med dom haha skit söta, vi fick klara oss med engelskan för att ingen av dom kunde svenska ju så det var ju bra.

Och idag har jag bara vart hemma och sovit ut eftersom vi var vaken hela natten typ.
Juste ja fick åka dubbeldäck bussarna haha dom röda som jag alltid velat åka idag.

Aja ska nog kolla på flm och äta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0