Fuuun Fun Fun in the suun! x]

Heeej bloggen,
Kan äntligen blogga igen kunde inte göra de igår och i förgår.
Men hur som helst nu ska jag berätta om min dagar.

Dag 1.
Det var första gången för Oumou och komma till England så vi träffade på awin och hennes kille på flygplatsen som skjutsa hem oss, och de första vi gjorde var att äta som hulliganer för alla var dödshungriga.
Efter det vilade vi och jag och Oumou fick massa presenter av awin skit fina saker var det kanske kan ladda upp bilderna sen.
Sen så promenerade vi till Adventure Island, det är ett tivoli haha det var kul fick Oumou och åka alla olika karuseler, och så åkte vi ju GoKard, haha det var skit kul det var ju först gången för oss alla haha. Efter det gick vi till spel hallen och slösade galet mycket penga på spel hahah Awn van en diamant som jag fick så det var ju kul.

Dag 2:
Den dagen träffade jag min älskade Picho med min syster och oumou asså det var igår.
Det var skit kul och få träffa han saknade han så jävla mycket. men hur som helst så vi gick först runt i stan och shoppade massa saker. Kan ta bild och lägga upp sen, sen så gick vi och åt på KFC där så köpte Awin en stor meny bara till mig och Picho och så en till henne och Oumou det var verkligen skit gott.
Sen gick vi hem till henne och å fick Min älskling persenterna jag hade köpt till han och han blev skit glaad så det var ju tur det. Sen stannade awin hemma och jag och Oumou gick ut till stranden och bara tog det lugnt och så gick vi till Las Vegas spel grejj och spela biljard, Oumou spådde sig och massa annat skoj. Sen runt 22.00 något sånt åkte picho hem så vi följde med han till stationen och det gjorde awn också, och då missade han den haha blev skit glad för då kunde jag vara med han 30min till.

Haha skriver mer senare för idag ska vi ut och shoppa och sånt, så då kan jag skriva om dagen.
Puss på er alla!


Här är lite bilder från dag 1











Kommentarer
Postat av: R'N

Jag har vart där:D

2011-06-15 @ 12:30:49
URL: http://rocknpink.blogg.se/rocknpink

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0