Hoome from shopping!

Heej allihopa,
Idag så har vi vart och shoppat i massor av affärer ett utav dom var Primarket och jag och Oumou köpte massor med saker.
Jag köpte mest linnen, Pyamas och underkläder och Oumou köpte lite av allt typ.
Egentligen skulle jag träffa min älskade picho men det blev inte av eftersom det kom en sak emellan.
Men sen så kom vi hem och så efter det gick jag och oumou ut och dansade på en dans sak och sen prommenerade vi lite överallt träffade på massa engelsk folk och så, sen prommenerade vi till stranden och bara satt där och pratade om allt möjligt och så hittade vi massa fina snäckor haha.
Efter det kom vi hem och lagade mat och åt mat och sånt.
Sen så åkte vi till ''Tesco extra '' där vi köpte mat och chips och sånt och kom hem precis.
Ska ta och prata med Picho en liten stund och sen ska jag lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0