Ser fram emot imorgon.

Hej bloggen nu ska jag berätta om mina dagar.

Dag 4:

Så åkte vi till London kollade på Big ben och London Eye och sånt,
sen gick vi och shoppade massa hehe.

Dag 5:
Den dagen var lite knas, något jag inte orkar skriva om, men vi åkte till en stooooor köp center,
Vet inte vart det låg men det ligger ju här någonstan kanske 1 timme här ifrån med bil,
så där var det mer shopping åt på Mcdonalds med Oumou så dom har ju inte samma mat men det var faktiskt gott.
Sen efter det kom vi hem och så gick jag och Oumou ut direkt och träffade Picho som kom hela vägen hit.
Så vi var med han i timmar tog foton, spelade och hade kul haha gullunge hade vunnit en liten nalle till mig skit söt!
Sen runt 22.00 tiden så lämnade vi han till tåg stationen och sen kom vi hem och åt mat.

Dag 6:
alltså idag.
Så har vi mest bara vart hemma hela dagen för att vi har mått dåligt.
Men fick träffa min bby imorse så vi bara mysade för det mesta,
så det var ju skönt.

Dag 7 ( Imorgon) :
Då ska jag till Big ben och sånt, och då ska jag vara med min baby Picho, och kanske hans kompisar,
Yakoub och han tjej Sheree och Amin. Men får se hur det blir.
skriver mer imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0